sobota, 31 października 2009

Podsumowanie październik 2009

Koniec miesiąca to czas podsumowań. Mam nadzieję, że uda mi się takie miesięczne podsumowania staną się rutyną. W podsumowaniach będę oczywiście przedstawiał aktualny stan środków, podsumowanie miesięcznych inwestycji (jakie fundusze kupiłem, ile na nich zarobiłem/straciłem). Będę też opisywał problemy na jakie natknąłem się podczas realizacji projektu 5 złotych dziennie.

Do rzeczy. Czas na podsumowanie października.

Stan na 2009-10-31
Multibank: 25,00 zł
Fundusze inwestycyjne: 0,00 zł
RAZEM: 25,00 zł

Poniżej wykres, przedstawiający postęp projektu 5 złotych dziennie:



Kwoty nie są imponujące, ale to początek. Projekt trwa dopiero 5 dni, więc siłą rzeczy nie możliwe są zawrotne sumy.


Ok, wynik nie jest imponujący, ale podejrzewam, że to i tak wynik lepszy niż większość Polaków zdołała osiągnąć w tym miesiącu. Większość pewnie zwiększyła stan swojego zadłużenia, a ja zwiększyłem stan swoich oszczędności.

Trzymajcie za mnie kciuki. Ja za was trzymam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz