wtorek, 22 czerwca 2010

Zakup jednostek DWS Gotówkowy 2010-06-09

Kolejne zakupy DWS Gotówkowy. Ponieważ saldo na koncie oszczędnościowym wynosiło 60,82 zł, to zgodnie z tym co zaplanowałem sobie na czerwiec, dokonałem zakupu jednostek funduszu inwestycyjnego.

Fundusz: DWS Gotówkowy
Kwota zakupu: 60,82 zł
Ilość jednostek: 0,542745
Ilość jednostek po zakupie: 8,369515
Wartość rejestru po zakupie: 937,89 zł

Wybrałem DWS Gotówkowy, bo wydaje mi się, że wycena DWS GOLD jest zbyt wysoka. Mam nadzieję, że wkrótce nadejdzie korekta na rynku złota i wtedy część środków zgromadzonych na funduszu pieniężnym skonwertuję na jednostki DWS GOLD.

Następny zakup jednostek funduszu po przekroczeniu salda 50 zł na rachunku oszczędnościowym. Powinno to mieć miejsce w dniu 19 czerwca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz