środa, 10 listopada 2010

No i znów się zaniedbałem....

... Całe szczęście tylko w pisaniu na blogu!!!


Automatyzacja to jest coś wspaniałego. Automatyczne przelewy na konto oszczędnościowe, skonfigurowane zlecenia stałe na zakup jednostek funduszy inwestycyjnych i jestem w domu. Od lipca - 4 miesiące - nic nie zrobiłem. Nawet nie zajrzałem do Centrum oszczędzania w Multibanku. A wszystko działa i to jak!!!


Krótkie podsumowanie


Na dziś czyli 10 listopad 2010 całkowita wartość środków zgromadzona w projekcie 5 złotych dziennie wynosi:
2 102,36 zł. Na tą kwotę składają się:



Fundusze:
 
DWS GOLD
Ilość jednostek w sumie: 5,526764
Wycena jednostki: 181,05
Wartość rejestru: 1 000,62 zł

DWS GOTÓWKOWY
Ilość jednostek w sumie: 9,661751
Wycena jednostki: 113,39
Wartość rejestru: 1 095,55 zł




Gotówka:
 
Multibank - rachunek oszczędnościowy 
saldo: 6,19 zł



Co tu dużo mówić. Dziś mija 380 dni od początku projektu. Same wpłaty stanowią więc 1900 zł. Zysk wynosi 202,36 zł. Nie dużo - to 10,65% :). Nie jest to oczywiście prawidłowo policzone, bo wpłaty są codziennie, więc stopa zwrotu w stosunku do pierwszych wpłat jest zupełnie inna, niż w stosunku do wpłat ostatnich. W taki razie może powinienem powiedzieć, że mój kapitał wzrósł o 10,65% dzięki wypracowanym zyskom -tak będzie lepiej :). 380 dni temu na koncie było 0,00 zł. A teraz dysponuje już jakąś konkretną kwotą. 




Mam świadomość, że kwoty, o których tu piszę, nie są oszołamiające. Ale nie taki jest cel tego projektu. Chodzi o to aby pokazać ludziom, że oszczędzanie jest możliwe. Mało tego - OSZCZĘDZANIE JEST PROSTE!!!


Powodzenia w oszczędzaniu - nawet najmniejszych kwot

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz